Tohle si musíte přečíst :DDDD

20.02.2012 09:23

Tak dnes jsme byli s Cabískem na lonži. Vzala jsem s sebou kamarádku Ann ŠOTOLOVÁ (ann-daria.webnode.cz)

Cabík byl krásně soustředěnej a každým krokem se mu napínaly svaly :) Luxusní kmih a uvoněná záď, měla jsem z něj opravdu upřímnou radost :)

Občas bohužel někdo prošel a Cabík to napálil tryskem. Ještě před prací jsem ho vykrokovala a nechala vyběhat, takže se tak příjmně uvolnil a nědělal bordel, pokud právě někdo něco nedělal hned vedle kruhovky s koněm. Vždy když vodili stájníci koně, musela jsem přejít do kroku a krokovat, aby si zvykal, nakonci se na to už nesoustředil :)

Většinou když klušeme, tak je to takový pomalý bez kmihu a tak jsme na to začali pracovat a jde to svěle. Aktivní nohy a záď :)

Hodně klusala a cválal celkově tak 3 minuty na každé ruce, to ale nění ještě tak uvolněně a ve stejném tempu.. ale mi to dopilujeme.

Po vyběhání a práci.. jsem Cabíska krokovala, řekla jsme kamaráce jestli by mě na něj vysadila. Taky tak učinila. Tak jsem měla na levé ruce u stěny vodítko a naklusala jsem, bral to s respektem a dával pozor,. Poté jsme naklusala na druhou ruku a a Anička mě vyhecovala, ať ještě nacválám. Tak jsem šla opět na levou ruku, moje ruka s vodítkem byla také na levé ruce. Hop a už jsem cválala, bylo to takový uvolěný klidný, teda do té doby, než chytla Ann záchvat smíchu, nechápala jsem proč a tak jsem si šla zkontrolovat, co je tak vtipný. Najdenou se mi nějak odepnulo vodíto a cválala na koni došlo bez ničeho. Začala jsem hulákat ve stylu HOOOO! Hodný! Pískala jsem, ale to mi moc nešlo jak jsem se smála.. Tak jsme takhle asi 1,5min cválali a pak se mi podařilo ho přemluvit do kroku, upřímně ani nechápu jak se mi to podařilo :DD

Mé hlouposti ale pokračovaly. Cabík měl vážně dobrou náladu a chtěl si hrát.. já taky, tak jsem se otočila hlavou dozadu, ale nějak jsem v tom kroku neměla stabilitu. Sakra Cabis začal vyhazovat :D Míň, víc a víc v hlavě jsem měla myšlenky, jak se skočím. Vyhazoval každým krokem a tak jsem se nějak odpíchla z jeho zádě/hřbetu a skončila na kolenou, vodítko obmotané mezi nohama a Cabík stál a koukal na mě. Znělo to jako, kdyby mi říkal: ,,Co děláš? To nebyla legrace? Pojď jedeme znová, to byla srandááá!!" No takže záchvaty smíchu :D

Byl to přjemný den :)

—————

Zpět