Takhle by to mohlo být pořád <3

11.02.2012 20:11

Tak tohle byl asi nejlepší trénink za poslední dobu. Poslední dobou jsme měa s Cabalerem problémy na pravé ruce.. vždycky mi přišlo, jo by mi utíkalo po pleci, nebo to prostě nebylo dobrý. Na levé ruce jsme nikdy neměla se schromážděním problém, ale na té pravé to bylo takové ztuhlé.. No a tak jsme to s trenérem řešili, hlavně mojí uvolněnost, holeň, klid a sed.. Pak se mě ptal jak bych to na té pravé ruce řešila, nebyla jsem si úplně jistá, tak mi poradil. Nejdřív mi řekla, kde je problém, pak mi vysvětlil jak na to..  pak mi to začalo dávat logicky smysl co a jak..

Pracovali jsme takhle ccs 45min, byl krásně uvolněný, dělali jsme delší pauzi.. A pak až jsme šli na skoky, šli jsme parkrát kolmáček.. z kruhu, krásně zvedal nohy cca 30čísel nad.. Krásně mě vyhazoval, bylo to super. Doufám, že už nám to takhle půjde dál.. ;))  Mám ho ráda šmudlíka ;))

—————

Zpět