Super, nejlepší vyjížďka s Majdou a Channel (snad se to tak píše :D)

15.02.2012 17:42

Tak dneska jsem jela jako obvykle za Cabískem po škole. Když jsem tam dorazila, tak jsem ještě něco řešila a tak jsem se ke koni dostala trochu později.  Cabalero už byl v boxe a tak jsem ho vyčistila.. Jedna paní mi poslala odkaz z EquiTV a protahování koní před ježděním, tak jsem to hned tento den absolvovala - https://equitv.cz/treningova-videa/2011/1/11/videa/tip-czqha-jak-si-uvolnit-kone-pred-jizdou-protahovanim/

Šla jsem pro sedlo a v tom jsme se potkaly s kámoškou a domluvily jsme se, že půjdeme spolu. Po nasedlání jsme vyrazily, když jsem chtěla odbočit na louku Majda mě zastavila a měla namířeno na ohromnou zdůrazňuji ohromnou louku! Její kobča má v sobě samý Trakeny, takže s ní byla docela legrace :D

Celou dobu jsme jezdili na kraji pole. Cabík byl uvolněnej a akvtivně chodil hřbetem, snažila jsem se schromažďovat, ale svým způsobem to nemělo smysl, jelikož kobylka vedle už chtěla utíkat.. Tak jsem aspoň prodlužovala a zkracovala a ještě nějaké menší cviky.

No dostali jsme se snima na roh pole, namířili jsme dolů s plánem, že to vycváláme nahoru. Nemohly jsme je zase úplně pustit, protože to docela klouzalo a nebylo takové teplo..

Tak jsme otočili naklusali a jeli :DD Trakenka to celou dobu chtěla pálit, tak jsem si s Cabem udělala mezeru a jeli jsme za ně. V půlce jsme přeskočili zase na druhou nohu a nakonci roviny klusali a šli do kroku.

Pak jsme nacválali ještě jednou. Moc pěkně prodlužoval, takhle "aktivně podílející se nohy" mě docela rozesmívali. Kobylka Channel chtěla pořád utíkat a jak jí Majda držela zpět,, tak cválali na boku a k tomu proslov Majdy mě odrovnal.. Vážně sranda, sranda, sranda. Oba šmudlové frkali.. Pořádně jsme vyklusali a bykrokovali a šli spokojeně domů :)

—————

Zpět