Shnutí

14.02.2012 20:10

Ahoj,moc se omlouvám, že jsem dlouho nenapsala, ale měli jsme ve škole písemkové období a nestíhala jsem to.

Tréninky do roku 2011, už nebyly tak fajn, jak jsem si představovala. Né že by nebyly dobrý, to jo. Ale to jsem nevěděla, jaké to bude do budoucna. Čímž pádem to trochu rozvedu.. Začínala jsem mít problém se svým sedem. Začala jsem být docela nevyrovnaná, úřčd skokem, už to nebylo tak "příjemné" a celkově mi to moc nešlo.. Cabík byl skvělý a bezvadně skákal. :) Ale začal rok 2012 a s trenérem jsem řešila ten můj sed.. Přišla jsem na to, že jsem se už moc držela koleny a přestávala se už tak dobře držet holení. A najednou se to srovnalo, začalo to zas jít, celkově se mi mnohemlíp koordinuje sed, počítají se mi líp odskoky a vlastně všechno je lepší, tak snad to tak půjde dál a a dál :) 

Přidávám fotky z tréninků -  

—————

Zpět