První zápis

08.11.2011 13:43

 Rok 2010

Tento rok, byl plný zkušeností, práce, nových věcí. Někdy to byly těžké chvíle a někdy jsem se naopak radovala. Celkově jsme chodili hlavně na tréninky a po závodech jsme moc nejezdili. Jedny závody, ale nezapomenu, první oficiální, nějkrásnější zážitek.

Byl to den 14.srpna 2010 - Stará Boleslav

1) 1B. Skok Z. na limitovaný čas. odd. B - pro děti a juniory

Parkur jsme zajeli s 8tr. body. To znamená, že jsme schodili 2 překážky. Byly to první "opravdové" závody, na které nezapomenu, byla jsem s výsledkem spokojená a myslím, že Cabík taky. Nervozita u nás hrála velkou roli, ale nakonec jsme to zvládli!

 

2) 2. Dvoufázové skákání 100/110

Parkur jsme zajeli s 19.tr body. Vůbec mi to nevadilo. Řekla jsem si: ,,Stalo se, poučili jsme se z chyb" Byla jsem na Cabíska moc pyšná! Moc se snažil a když mi něco nevyšlo, podržel mě. Děkuji ti! :) <3

Byli jsme sehraní :)

 

—————

Zpět