Prima Cup 2011 - I. kolo

13.02.2012 19:13

 

 

Prima Cup 2011 - I. kolo

Místo závodu: Praha - Cís. ostrov (areál TJ Žižka)
Číslo závodů: 430A2
Datum: 30.04.2011 - 01.05.2011
Pořadatel: Prima Cup Team (MA0202)

Parametry soutěže

Popis: 2) Soutěž ve skoku stupně Z
Obtížnost: Z
Článek PJS 276.2
Počet startujících: 69
Parametry Základní kolo 1. rozeskak. 2. rozeskak.  
Délka dráhy: 460 360 0 m
Tempo: 350 350 0 m/min
Předepsaný čas: 79 62 0 s
Poč. překážek: 8 6 0  
Poč. skoků: 9 7 0
umístění - 9/22
Po příjezdu do arélu Žižka jsem si šla s mojí kamarádkou Elis projít parkur a zaplatit startovné. Koně zatím čekali ve vozíku. Cabíska jsem den před tím "načančala" udělala mu bobánky a a vyšamponovala. :) Co jsem odevzdali papíry, šly jsme za koňma. Na závody přijela i mamka a později táta. Se mnou jela ještě jedna kamarádka na pomoc. Držela mi koně a celkově mě obskakovala jsem moc ráda za její pomoc :) Potom mi pomáhala i mamka. Když jsem měla nasedláno šla jsem na opracoviště. Docela dlouho jsem opracovávala a tak byl Cabík moc dobrej a celkově se pohyboval skvěle.
 
Z (100cm)
 
Když jsem šla skákat já i Elis, žačaly jsme s křížkama a postupně, až na oxer. Elis se mě na oprácku zeptala, jestli jí půjčím bičík. Nechtěla jsem, ale řekla mi, že mi ho hned vrátí. Když najížděla na skok volali mě do kolbiště. volala jsem na Elis, ať mi ho vrátí. Ona mi řekla teď nemůžu rozcválala se a nedala mi ho. Já už nemohla čekat a šla jsem. Na Trojském ostrově mají hodně profilů a místo toho abych jela v klidu a před skokem třeba jen přiťukla (kdyby bylo třeba), musela jsem hnát celý parkur. Bylo to hrozný. Ani teď, když se spolu s Elis bavíme, tak jsem jí to neodpustila - tohle se nedělá. Později jsem zjistila, že jsem se umístila , ale že mě nazavolali, tak jsem jim poslala email a do tří měsíců mi poslali krásný flot a vitamíny pro rychlý vývoj svalů.
 
Skončila jsem 9. z 26 
 
Z (100/110)
 Na tenhle parkur si moc nepamatuji..
 
Fotky -  
 
 

 

—————

Zpět