9.2. 2012 WOW!

14.02.2012 21:08

Tak dneska byl Cabík, jak to napsat :D Byl hodně při náladě :D Vždycky je takovej, že si jednou, max. 2x zavzteká. Ale dneska jsem si připadala jako: ,,Jedeméé Verčo, honééém! Žádné schromáždění, honéém jdeme skákat!" No nějak tak :D Takže když jsem chtěla schromáždit, tak se zastavoval, vyhazoval, zakousával se do udidla.. Prostě dobrá nálada :D Na skoky lítal a mě, tak půl hodiny ignoroval. Já jsem se snažila se nenechat ignorovat, někdy se i to podařilo.. :D Na tréninku byly tři skoky, hodně obraty. Každý skok jsme šli dvakrat, takže jsme šli takový parkur (Každý skok se najížděl jinak). Až konečně poslední parkur, kdy jsme šli jen kolmák a oxer to konečně bylo dokonalý. Super tempo, seděla jsem až ke skoku a panečku, jak vyskočil:) Bylo to krásných 120cm s rezervou. Mám tě ráda zlato <3 :* :)

—————

Zpět