29.12. Luxus!

14.02.2012 21:07

Tenhle tréninik byla taková příprava na sezonu 2012.. Je zima, takže se s koňmi musí pomalu a nemůže se tolik pracovat a dělají se delší pauzi. Cabalero byl v sobotu chvíli venku, ale hodně to klouzalo, tak jsem klusala a cválala dost opatrně. Bylo to tak 30min čisté práce. Neděle byla tedy docela při náladě. Klus byl hodně akční, ale zůstávala jsem v tempu, schromažďování šlo lépe. Obcválání bylo taky super, vůbec jsem ho nevyplecila a šel krásně dopředu. Celou dobu jsme byli na kruhu. Později byl na kruhu kolmáček s odskokovkou. Chodili jsme to z klusu, nejdřív jsem přicházela na to, jak se bude chovat a pak to už jen doladila. Jednou jsem mu musela dát před tím trochu bičíke, ale pak už přes kavaletu naskakoval dobře. Když jsme byli tak na metru, tak trenér dal odskokovku pryč. Stačilo krásně udržet tempo a pořádně najíždět. Jednou to bylo trochu dál a pak zas blízko, tak jsem hledala odskok, tak něco mezi. Vyšlo to. Bylo to opravdu super a doufám, že to takle půjde i dál :)

—————

Zpět