12.1. - Skvělý trénink!

14.02.2012 21:07

Tak dnes jsem měla trénnk od 16:15 a trval snad přes jednu hodinu. Začlo to uvolněním a rovnováhou, klidná ruka. Klus houpavý a svižný. Uvolněnost a svižné, houpavé schromáždění na klidné ruce. Po obcválání v lehkém cvalu, jsem ještě nacválal v pracovním. Trenér mezitím postavil na klusové kavalety (na kratší klus) a pak pokračování v klusu na oxer. Ze začátku mi dělalo problém, tak schromáždit Caba, abych se vešla do klusových kavalet a přitom nepropustila otež a měla ho pořád na pomůckách. Po kavaletách jsme pokračovali v prodlouženmém klusu, pořád na pomůckách a na oxer. Dělalo mi to trochu problém, protože jsem měla hodně v ruce, hlavně v pravé. Potom, když jsem to už jeli třeba po 5. jsem to začala dělat dobře. Cabík občal při zkrácení na kavaletky začal poposkakovat a jednou dokonce nechtěl jít. Pak jsem znovu naklusala a hodně na něj mluvila, to ho hodně uklidnilo a šlo to.. Pak trenér řekl ať jedeme z levé ruky kavalety a oxer. Po oxeru na pravou ruku 2x na kruhu přes oxer. Když jsem jela z levé ruky na kavalety, tak rychle, nebo bez pomůcek. Po třetí jízde na kavalety už to bylo dobře a pokračovali jsme na oxer. Na pravou ruku jednou oxer, podruhé a pak ještě po třetí, to už bylo dobře. Trenér mi řekl ať zůstanu na pravé ruce a cválala jsem pořád na kruhu a když jsem byla zády, trenér rychle zvedl oxer cca na 90-100cm.

Trochu mě to zaskočilo, takže to bylo trochu z dálky, tak jsme pokračovali a super. Do kroku a pauza a pak to samé z pravé na levou.. To bylo dá se říct stejné jako na levé ruce, akorát, že jsme to jeli hned na poprvé. Po absolvování tohoto cviku jsme šli jen na levou ruku a chodili přes oxer. Cabalero byl skvěle na otěži, až ke skoku, takže to vždycky vycházelo. Krásné vyskakoval a já byla v dobré rovnováze. Tenhle trénink se mi moc líbil :) Cabík je šikulka :)

—————

Zpět